Bende ankaradan 22 haftalığım Ertuğrul hocaya gittim baya bilgili doktor . Doktorum ona yönlendirdi . Sol böbrek ön arka çap 4.2 ölçtü . Lateral ventrikül 9 mm ölçüldü . Takip planlandı tarama testlerini yaptırmadığımız için amniyosentez önerdi . 1 ay sonra tekrar gideceğim doktor eğer büyüme olmazsa tekrar olmaz ama büyüme olursa bi sıkıntı var denektir dedi. Genetik bir bozukluk olabilir dedi ve açık açık sordu çocuğunuz down sendromlu ise bu bilgiden sonra sonlandıracak öısınız falan dedi , onun dışında bir sıkıntı görmüyorum dedi ne iyi diyebilirim ne de kötü dedi sadece bekleyeceğiz dedi duruma göre bakacağız dedi . Rabbim kimseye dert verip derman aratmasın . Gerçekten evlat zor . 1 ay nasıl geçecek bilmiyorum moralimi yüksek tutmaya çalışsamda üzülüyorum aklıma geldikçe . Ailem ve kayınvalidem aradıgında ben üzülmeyeyim diye konuşuyorlar ama kendimi kötü hissediyorum ailemden başka kimseye söylemedim bana acıyarak üzülme tarzı telkinlerde bulunmasınlar diye ortada net bşrsey yok çünkü . 😞 Dua ediyorum Allahım sizinde çocuğunuzu hayırlı sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻