Kızlar cuma günü idrar vermiştim doktorum şimdi sonucumu yazmış . enfeksiyon yok fakat idrarda protein var diye.protwin gebelik zehirlenmesi ile alakalı bişey diyebıliyorum .başına gelen varmı nasıl oluyor ne yapılıyor.internette erken dogum yapılıyor diyo bilgi verirmisiniz