Eslemim34 Kızlar benim belimin alt sol tarafı ağrıyo yürümek bile istemiyorum uzanınca bişi yok ama haraket edince ağrı oluyor biraz korkuyorum bişi olur mu🥺
Rezan_korkmaz Eslemim34 ben 12 haftalık gebeyim yürümekte aşırı zorlanıyorum belim ve ayaklarım ağrıyor doktora sordum normal dedi inş normaldir 🤔🤗
Eslemim34 Happy_001 Ama ben ayakta durmak istemiyorum sadece oturunca geçiyor sizin de öyle miydi yoksa hafifmiydi ağrınız
Rezan_korkmaz Happy_001 bir kaç kişiden erkek bebekte bel ağrısı olur die duydum bebişin cinsiyeti ne canım 🤗
Rezan_korkmaz Happy_001 maşallah canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin 🤗. Benim 12 haftalık cinsiyeti daha belli deil canm