Betfer Doktor suyumun azaldığını söyledi . 2deymiş yatıracaklar Cuma’ya kadar . Cuma günü alınacak . Bebeğim 2.200 grammış. Küvezde kalınacak denildi of moralim çok bozuk . Hem doğum korkusu hemde bebeğim için endişeleniyorum dualarınızı eksik etmeyin 😢
Momtheangel Betfer ciğer geliştirici vurmadı mı doktorun cnm bende 2200 doğum yaptım ama küveze girmedi çünkü 2 tane ciğer geliştirici iğne vurulmuştum üstelik 37 haftalık doğum olmuştu
Momtheangel Betfer Bende 36 hafta da sancılarım vardır durdular o zaman vuruldum iğne girebilir demişti doktorum ama girmedi çok şükür