Asli_19 ben rahatsızlık mı dile getirdim sizce ? Ya da bu konu gebelikle alakasız diye bir cümle mi çıktı ağzımdan ? Sakin ol sakin :) bilgilendirir misiniz demişsiniz, bunu doktora soramadınız mı dedim. Zira ondan aldığınız yanıt daha sağlıklı olur malum. Yaptıgım yorum gayet iyi niyetli. Zorunuza gitmesin.