Merhaba hanımlar … 32. Haftadayım ve aşırı aşırı sırt ağrım başladı. Sadece tek bir yeri bıçak saplayıp da deşiyorlarmış gibi. Gün içinde beni nerdeyse 10 dk bile oturtturmuyor. Ya sürekli gezmem lazım ya da yatmam. 😕 Var mı benim gibi olan. Çözüm önerisi olup da çok iyi geldi diyen. Doktor lavanta yağı önerdi ama çok da fayda etmedi sanki.