Ombur ben hamileliğimi öğrenince bir hevesle hemen başladım şimdi 29. Hafta olduk hala eksikler asla bitmiyor gebeliğiniz riskli değilse bebekte sizde sağlıklıysanız erken başlamak yavaş yavaş içinize sinerek almak bence daha iyi son aylara bırakıp aceleye gelmesini sevmiyorum ben 🥰