Kızlar ikinci hamileliğim 13 haftalığım . İlk hamileliğimde de son aylarımda tansiyonum 13/7 lere çıkıyordu hamileler için üst sınır biliyorsunuz. Bu bebekte de çıkıyor daha çok erken olmasına rağmen başına böyle bisey geleb var mi siz neler yaptınız çıkmasın diye ben henüz bi cozum bulamadım doktorum asprin verdi kanı sulandırmak icin henüz başlamadım . Tuzsuz yiyorum ama onunla hic alakası yok . Dengem bozuluyor basım dönüyor çıkınca anlıyorum 😞