Pinaruyumaz Selam böbreğimde buyume nedeniyle stent takıldı ama oda sürekli idrar yolu enfeksiyonu yapıyor ve çok agri sizi yaşıyorum. Antibiyotik haricinde bildiğiniz doğal bir çözüm var mı?
Asyaveannesi36 Pinaruyumaz antibiotikden başka bir şey çözüm olmuyor malesef benimde var çok direndim antibiotik kullanmamak İçin ama 5 gün iğne kullandım
Pinaruyumaz Asyaveannesi36 antibiyotik bende kullandım ama stentten kaynaklı sürekli yeniliyor o yüzden doğal biseyler arıyorum en azından biraz baskilayabilmek adına
Serpiloral Pinaruyumaz bir bardak suya bir yemek kasığı elma sirkesi koyun faydası varmış doktorum söyledi