Cuma günü 100luk şeker yükleme testi yaptırdım. Bugün sonuç almaya gittiğimde sadece 2.saat çıktı diğerleri hemoliz oldu dediler. Hemoliz nedir neden olur anlamadım bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen. Baştan test yaptırmam gerekiyormuş yaptırmayı düşünmüyorum yine hemoliz olabilir mi diye korkuyorum.