Duyguc merhaba ben kullanıyorum pıhtılaşma bozukluğum olduğu için.doğumdan sonra 1 hafta daha kullanacağım.benim doktorum perinatolog,Doğum için sezaryen yapacağız dedi. Farklı durum yaşayan var mı bilmiyorum ama çok güvendiğim için sorgulamadım açıkçası.