yasonunguncesi Gebeliğimin 14. haftasındayım ve bu sabah Sinovac 1. doz aşımı yaptırdım. Aşı olanlar var mı?
Svmbhc Bende bugun oldum 14 haftaligiz biontech oldum bas agrisi var bide kol agriri onun disinda iyiyim