Ozgrrr Kızlar 10 lu hastahane çıkışı uygun hangi siteden aldınız. Bnde 2 li 5 li takım var yeter mi kış bebeği olacak prensesim
dakpinar- Ozgrrr ben 10 lu hiç almadım canım kış bebeği benım de 5 Li aldı hep ailem battaniyesi de var bir sürü o yüzden gerek duymadım 🥰
MiniMiniKus Ozgrrr 2 tane 5 li takım varsa bence ayriyetten 10 lu almayın İnce battaniyesini alın ekstra Çünkü aşırı küçükler zaten giyemeyecekler Gene de sizin kararınız tabi Sağlıkla kavusun insallah
Blueedreamssx Ozgrrr bende ne olur ne olmaz 2 tane 5 li takım ve 10 lu hastane çıkışı aldım fazla kıyafet felanda almadım çabuk büyüyorlar diye bir yandan ailemde zaten bir şey almışlar uxak oturduğumuz için foğumdan sonra gelecekler hayırlısıyla