Kızlar doktorum multivitamin dışında vitamin vermiyor. Aslında eksikliğim de var. Ben söylemeden Demir’e bakmadı meğer demir yerlerdeymiş. D vitamini de vermiyor ekstra. Kendim almaya karar verdim. Herkes kullanıyor. Gebelik başında alt sınıra yakındı değerim. Kış ayında daha da düşmüş olabilir. Vitamin konusunda tekrar konuşmak istemiyorum doktorumla. Evde osende D3 var. Kullansam gebelikte kullanılıyormu acaba. Aile hekimi arkadaşıma da danışıcam akşam. Ama önce bi sizlere sormak istedim. Osende d3 kullanan var mı.