Bilen bi yazarsa cidden çok mutlu olurum ya benim bebeğim mi üşengeç bende mi sıkıntı var bilmiyorum dktor çok hareketli diyor ama mesala bi kere tik edip hareket ediyor sonra 3 4 saat hic hareket yok sonra yine böyle bazen yazıyorum saat kaç ta hareket ettiğini falan artık aklıma sey geliyor çocuk ta mi sıkıntı var deliricem vallahi 26 haftalı olduk bugün