lunam elaweannesi zahmet olmazsa müsait olunca fotoğraf atabilir misiniz? İnternetteki fotoları fazla fotoşoplu gibi, malzemesi filan anlaşılmıyor.
cahillesohbetikestim lunam benim eşim biraz fazla kararsız bu gidişle sadece dolap alacak paramız olacak 😒🤣
elaweannesi cahillesohbetikestim ay çok güldüm sesli güldüm Allah’ta seni güldürsün canım 😂😂bi annemizde istemiş bide sen için rahat etsin diye aldığımı atıyorum canım kurduk güzel Yani kırıksız geldi we ufak bişey yanlış gelmişti hemen ilgilendiler bizde görmeden aldık emin değildik ama iyi geldi Yani ki biz 1871₺ ye aldık şimdi aynısı trendyolda 3000₺ olmuş mekanında istikbal geldi cibinlik aparatı örtüsü hepsi geldi Yani içindeydi tawsiye ederim her gün herşey zamanlıyor bu takım bütçeye ideal fiyat performans ürünü ki ben görmeden aldım siz benden görüp cwp alıp alıyorsunuz bu da awantaj bence genede karar sizin
elaweannesi cahillesohbetikestim @lunam Daha kızımız gelmedi detaylar tamamlanmadı tam düzenleme yok 🙈ama sizin görecekleriniz net canlar 😚 Buda minnoşumun cicileri içinizde görün diye attım sabah çekmiştim Yani akşam ışığım karanlık tam net çekmedim daha değişecek o odanın çünkü son detaylar duruyor daha yani genel olarak görseldeki gibi geldi Dolap şifonyer we büyüyen beşik yatak mekan istikbal ayrıca cibinlik aparatı tülü we uyku seti hepsi 1871₺ ye aldım kızımızı bekliyoruz artık artan zamları görünce iyiki dedim çünkü şu an 3000₺ aynısı garaj home da we yılbaşı sonrası uçar bence alın hemen 😇
lunam elaweannesi çok teşekkür ederim canım, çok ciciymiş valla. Sağlıkla kullansın inşallah küçük hanım 😍
elaweannesi lunam amin canım benim inşallah sende bi an önce karar wer kocası gibi kararsız olma arkedeşin @cahillesohbetikestim Sonra dolap alacak para tek kalır walla elde bu zamlarla 😂😂
lunam elaweannesi ayy valla bir an önce almak lazım. Yoksa bi beşiğini alabilicez çociğin bu gidişle 🙈😄
Deletedmom62627 lunam 1700 e almıştım 4 kapaklı takımı şuan aynısı 4300 tl 🙄 3 ay sürmedi böyle artması
lunam Deletedmom62627 her şey fırlıyor, suya bile ha bire zam geliyor. Bugün yine altın dolar almış başını gitmiş. Allah sonumuzu hayretsin.
elaweannesi lunam aynen ya bide bi hawalar haberler neymiş asgari yükselmiş miş herşey de yükseldi ona göre ya küwet seti aldım ebebek den inan 130₺ olan 170₺ oldu Yani be alsam artıyor iyiki diyorum ki hala almayanlara da üzülüyorum
elaweannesi cahillesohbetikestim amin canım benim inşallah böyle uykucu ayıcık awizem halım uyku seti bide perde fonları yaptırıyorum özel tasarım o da gelse odamız tam kombin olacak yani kızım gelmeden önce Yani erkeğede kızada gider bu takım ondan böyle aldım
elaweannesi cahillesohbetikestim yok balım alın walla sizin için diyorum bende bekledim bi an da aldım arabamda bak 890₺ ye aldık şaka gibi Trendyol indirimde iken 3 gün sew kampanya şimdi 1700₺ her yerde 2 katı oldu Yani düşün