kizannesii90 Zamanında sağlıkla gelsin istiyorum ama nerdeyse 39 oluyorum ama ne Bi ağrım ne Bi sancım var resmen 42yi falan bulur diye düşünmeye başladım 😅 böyle sancısız ağrısız birden doğuran var mı? 🤷♀️
Svcnbydmr kizannesii90 40+1de hiç bir belirti olmadan hastaneye gittim 2 cm açıklıklı suni verildi 5 saatte doğurdum 😂 şimdi 2. Bebeğime hamileyim yeniden buradayım 😂🙈
kizannesii90 Svcnbydmr bende acaba doğurmicakmıyım diyorum hiç bir belirtim yok 😅 sağlıkla gelsinler inşallah
Svcnbydmr Son gün bile herşey oluyor doğuma gitmeden bir iki saat önce nişanım gelmişti ama yine belirti yoktu. Bebiş gelmiyosa getiriyolar😃