ikibebisannesi kanaman olmadığı sürece kendine stres yapma canım zaten sende biliyosun vücut o kadar değişiyomuş ki hayret edilesi bişey. Rahmin artık bebeğin büyüdükçe pna yer açmaya çalışıyomuş bu yüzden ara ara oluşan kramp sancılar. Allah muhafaza kanama yoksa düzenli nefesini al sakin tut kendini bebeğini sev aklına kötü şeyler getirme hayal kur bebeğin doğmuş kucağında uyuyo mis gibi kokusuyla mutlu et kendini kuzum zaten biz kadınlar ufacık şeylerle mutlu olan varlıklar değil miyiz ☺️ Bebeğinle konuş hayallerini ona da anlat bak bitanem seninle doğduğunda şuraya gidicez burda gezicez de hayal kurmak mutlu olmak bedava 🙃 yeterki kendini strese sokma bebeğinde üzülür bebeğin üzüldüğünde de bunu sana hafif ağrı olarak belli eder anneee üzülme bakayım bak zaten yerim dar açamıyorum bacaklarımı der 😋 stresten şüpheden uzak dur canım ❤️