Bluemoms benim de yüksek en son >24tü. Doktorlar kararsız bence. Bazıları ilac içme diyor. Bazıları da korkmayın bu kandaki değer, dokulardaki değeri bilmiyoruz diyorlar. B12 600 üstü folat ta baya yüksek olursa eğer otizm riski deniyor. Ama tek bir çalışma yapılmış. Ben de çok tedirgin oldum. Ama net bir şey yok canım.