Kızlar oğlum şuan 1 yaşında. 1 buçuk yaşına geldiğinde bi kardeşi olucak. Yatak işini sizce nasıl yapayım. Oğlumun şuan park yatağı var. Küçük bi anne yanı alsam uzun süre kullanamicam. Oğlum 2 yaşında kendi odasında yatmaya başlar diye düşünüyorum. Şimdiden montessori karyola alsam 2 yaşında odasına geçirsem. Park yatağıda kardeşi kullanır. Sizin başka fikriniz varmı?