Kızlar bide şöyle bişi var ben 2 buçuk yıldır evliyim ve zaten geçen sene bu zamanlar hamilelik istedim eşimle karar verdik ondan önce hep korundk çok şükür ki istedik olmadı şeyimiz yoktu o zaman yumurtlama ya dahi bakmamıştım ve bir kez birliktelik ile hamile kalmıştım kalp atışı duymadık kürtaj oldum ilk denememla hamile kalmak aşırı mutlu etmişti tarifsiz di.. üstüne Corona olduk verilen ilaçları içtik şuan iki asimiz da var bir de geçen ay denedik olmadı. Ve bu ay bu Corona ve ilaçlar beni korkutuyor sadece ondan da olmuyor olabilir mi diye