Ogrtmn1234 bence erken 😔 tamam herkes diyor ki erken gebelik testi al 5 gün öncesine kadar varsa zaten çıkar ama bu resmen sürünmek değil mi ? Çok istiyorsanız öğrenmek adet gününüz de yapın derim naçizane fikrim .. 🙏 ben ilk hamileliğim de regl olacağım gün yapmıştım ve biri silik diğeri çok belirgin çıkmıştı beta değerim 56ydi iki aylıkken kalp atışını duyamadk ve kürtaj oldum bence günümüz geçmeden yapmamalıyız .. geçen ay gazdan tütün göğüs sisligine kaşık agrisindan herşeye belirtim vardı ama hamile değildim bence bir daha düşünün 😍 en büyük düşmanımız stres değil mi zaten