busracey merhaba kızlar çocuğumun erkek olacağını öğrendim fakat isim konusunda çok kararsızım önerisi olan var mı ya da sizler ne koyucaksınız oğlunuzun ismini 🤔
Emir1011 busracey ilk oğlum rüzgar selim nasipse 2. Çocugumu kucagıma alcam bu da kuzey eymen olcak Rabbim nasip ederse
glsm_kr8383 busracey Biz Deniz Adar bırakıcaz canım. İsim önerisi olarak ta ; Emre Kaan Muhammed Enes Eymen buğra Akay Çınar Asaf gibi.. 💕 💕
2105_iyiki busracey bende bugün oglum olucagını ögrendim HamzaAlp koyucaz inşallah 🙏 HamzaAlp koymasak Metehan koyardık ama
GoncaClk busracey Benimde oğlum olacak ama hala isim konusunda net değiliz hoşuma giden isimler; Asaf, Alparslan, Göktuğ, Gökalp, Görkem, Metehan, Yağız aklıma gelenler 😂
deno1 busracey vala etrafımda herkes tüm isimleri kapmış bende şaşırdım kaldım yok yani isim yok buraya yazılan tüm isimler çevremde var ben kimsede olsun istemiyorum küçük yerdeyiz
busracey deno1 bende kimsede olmayan bir isim istiyorum en azından ailemde olmayan ama malesef tüm istediğim isimler ailemde var bu yüzden kararsız kaldım
Citos Merhabalar Gerçekten zor bir karar bu süreç , biz nihayet kararımızı verdik , ismi Kıvanç olacak inşallah . Seçeneklerimizi de yazıyorum belki fikir olur: Can Barlas Barbaros Kuzey Doğa Ata Baha Çağdaş Doruk
Ulii61 busra_2332 Bera faziletli, olgun, güzel kişi manalarına geliyor. Sizinde güzelmiş koyacağınız isimler 🤗