Ebru_48y merhaba daha cuma günü yaptırdım. Ultrasonda bebeklerim de bir sıkıntı yoktu. Her şeyine bakıyorlar. Kan verdim sonucuma daha var. Ama endişe etmeyin bir sorun olsa bile bu kesin tanı değil hiçbir zaman. Risk hayatımızın her alanında var. En güzel sonuç 20. Haftada detaylıda belli olur.🥰