Kızlar ben aralıkta iki sene olcak evliyim iki kere düşük yaptım ilki 16 haftalık düştü evde karnıma agrı girdi kanamam oldu suyum geldi düştü doktor ikinci gebelıkte serklaj olman lazım dedi 7 ay sonra tekrar hamile kaldım 9 haftaya kadar kalp atışı olmadı düştü 6 ay sonra kimyasal geçirdim doktor rahim filmi çek eşin sprem testi versin eşinin testi senin rahim filmin temiz cıksa bile genetik taramalı tüp bebek yapcam dedi bende doktorumu değiştirdim şuan 12 haftalık hamileyim detaylı ultrosana girdim 31 ml rahim uzunluğum siz olsanız dikiş atar mıydınız doktor ister iki haftada bir kontrol edelim acılma olursa acil serklaj yaparım dedi istersen 14 haftalıkken dikiş atarım dedi