Merhaba canım🌸 Regl biteli 5 gün olmuş canım daha yumurtlama döneminin günü gelmemiş 15 günden sonra böyle bir ihtimal olabilir belirtilerde bu kadar erken olmaz bebek 1 aylık olup geçiyo o zaman bile anlaşılmıyo ,Psikolojik olabilir veya başka bişeyden olabilir .Üstüne görme diye bişey duymuştum adet görüyorsun bildiğin ama üstüne görme oluyo hamileyken Buda herkes te olmuyo düşük ihtimal yani ,Adetin bittikten sonra 10. Günden itibaren devamlı ilişki yaşarsanız ihtimal artıyo ,Herşey gönlünce olsun inşallah 🥰