Ben dün mochi marka süt pompası aldım alırken kasiyer bunu değiştirme ve iade yapamayacaklarını süt sağmak için mi toplamak için aldığımı sordu bende bilmediğimi söyledim ödemeyi yaptıktan sonra söyledi eşimin de kafası karıştı böyle olunca kullanıp memnun kalan var mı