dreamam bol bol dinlen, yüreğini ferah tut. Doktor korkulacak bir şey yok dediyse yoktur inşallah. Bir de tavsiyem nolur internetten araştırma yapma. Ben deli oluyorum her baktığımda, hep kötü şeyler denk geliyor. Benim gibi evhamli birisi isen moralin bozulabilir ki şu güzel günlerimizde morale çok ihtiyacımiz var. Mutlu günler senin olsun arkadaşim :)