Fatma_nur17 Bebişlerinizin kıyafetlerini nasıl yıkıyorsunuz ilk kez makineye atacağım renklileri ve beyazları ayırıyor musunuz? Ben ne olur ne olmaz diye trendyoldan renk ayırıcı da sipariş verdim.
_Aysgll_ Fatma_nur17 İlk yıkamada renkli ve beyaz olarak ayırdım. Kısa programda 30° de yarım saat yıkadım. Dalin kullandım deterjan olarak da 👏🏻
demirmommm Fatma_nur17 ben ayırmadım zaten bir lekeleri yok.Tozu gitsin diye 30 derecede yarım saat yıkadım uni baby parfümsüz kullandım çokta beğendim.
Kubra_K İlk yıkamada siyah, beyaz ve renklileri ayrı yıkadım, renkli ve siyahları 30 da beyazları 60 da yıkadim zaten kiri yok fabrika pisliği gitsin diye..☺️
Fatma_nur17 Kubra_K Teşekkür ederim benimde ilk deneyimim o yüzden kararsız kaldım ne olur ne olmaz diye renk ayırıcı da aldım 😊
Kubra_K Fatma_nur17 canım dalan roxy granül ve unibaby sıvı deterjan kullandım deneyeyim diye ama bundan sonra unibaby’den devam ederim onu daha çok sevdim.