Yaprak- yaa evet haklısın☺️ hastanede çalışıyorum bakayım dedim, bende bir kere yükselip sonra düşme de olmustu kimyasal gibi ayırt ederim diye ama bu tamamen iğnenin etkisi büyük ihtimalle, ovulasyon testim bugün baya silik çıktı ondan da merak ettim demek ki silikken hcg 12 lerde :)