Ebruozkrnfl 12+3 günlüğüm ve 3 gün önce kahverengi çamur rengi gibi bi akıntı geldi hastaneye gittim ve progestan verdiler su an onu kullanıyorum başına gelen var mı bılgı verır mısınız
Mrv1007 Ebruozkrnfl geçmiş olsun canım başıma gelmedi ama kız kardeşim de gebeliğin ilk zamanlarında progestan kullandı. Kesenin dışında bir kanama alanı oluşmuştu, fitil olarak kullandı ve geçti çok şükür, inşallah hemen geçer senin de 💕
Gizemyakar Ebruozkrnfl benimde iki hafta önce öyle akıntılarım olmuştu doktorum normal dedi. Ve bugün kan akıntım geldi kendi başka doktora gittim düşük tehliken var dedi ve bugün progestan verdi
Ebruozkrnfl Mrv1007 teşekkür ederim ama bnm doktorum bi kanama alanı göremedi ve ne olduğunu anlayamadı sadece önlem amaçlı progestan kullanıyorum su an
Ebruozkrnfl Gizemyakar benim kırmızı kan gelmedi hiç canım progestanı kullandım ıkı gün sürdü bugün kesildi çok şükür