Kızlar 3 gündür sancım vardı 3 gündür uyku uyumuyorum nefes aldırmıyor hastaneye gidiyorum sürekli nst sancın yok acilman 1 cm bile tam değil yerleşme ağrısı dedi bugün dayanamdm özele gittim doğum başlamış yatisini yaptır dedi şimdi yatış yaptircam dua edin 😊🙏