cot_ozge 7 haftalık hamileyim dün gece ateşim çok yükseldi duş alıp bezle düşürmeye çalıştık ama bebeğe bir zararı var mıdır ?
oguzweannesi Yüksek ateş hamilelikte sakıncalı durum parol kullanın günde iki tane alabiliyosunuz düşmez ise kesinlikle doktora gidin