Kubra808_ Kabızlık dışında iyiyim ben şükür. Ama bu haftalarda ağrısı ve sancısı olanları duymuştum acaba yaşayan var mı ?
GKP22 Kubra808_ bennn çok fena bel ağrısı kasık ağrısı çekiyorum alttan muayene oldum açıklık varmı diye doktor var veya yok demedi kanaman olursa suyun ve sancım gelirse bebek hareketlerinde azalma olursa acil gel dedi
Kubra808_ ftmfts bebek büyüdüğü İÇİN rahme baskı yaptığından mı acaba . Bende sık olmuyor ama nadiren oluyor. Akşam saatlerinde baskı oluyor. Kafası aşağıda benimkinin 31 haftadan itibaren