biranne3cocuk Merhabalar, şubatta 3.çocuğum doğacak. Diğer iki çocuğumun çift ismi var. Bunu tek olsun istedim. Çocuklar bu kardeşimizinde 2 ismi olsun diye söylemiyorlar. Sizce tek koysam pişman olurmuyum 😊
Muberenay_25 biranne3cocuk canım ben tek isimden yanayım düşünüyorum çocum nie zorluk yaşasın aklı karışsın ben tek koycam
Eslemim34 biranne3cocuk Ben başka isim istiyorum eşim başka o yüzden ilk benim istdğimm ismi koycam eşimin de gönlü olsun diye ikinci isim olarak onun dediğini