Kaderraras Merhaba anneler ben troidimden dolayi egitim arastirma hstanesine gitmek zorunda kaldim ve bu gidişle dogumu mu orda yapicam ama korkuyorum dikkat ederler mi diye egitim arastirmada dogum yapan varmi hic aranizda ( hastanenin ismi pendik marmara egitim aras.)
Bahar54 Kaderraras egitim arastirmalar daha kapsamli oluyor korkmaniza gerek yok. O hastane hakkinda bilgi sahibi degilim ama arastirmalar her zaman daha avantajli. Sadece kalabalik oluyor cok.
Melikezturk Kaderraras benim gorumcem yaptı orda doğum gayet memnundu canım benim yengem de bagcilar eğitim araştırma da yaptı gayet memnunlar
Kaderraras Bahar54 evet hastane biraz kalabalik insallah sag salim atlatirimm korkularim artıyor haftalarim gectikce
Nefesliva Bahar54 sakarya eğitim araştırma için☺️ Özele gidiyorum ama araştırma hastanesine gitmek istiyorum
Bahar54 Nefesliva o zaman Aslihan Kal Kaymaz ı oneririm ben cok memnunum mesai disina aliyorum randevarimi gayet guleryuzlu ve ilgili bi doktor kendisi :) ama dogumum ozelde olacak oda konforu acisindan :)
Harunnisa Hastane hakkinda bilgim yok ama kalablik hastanelerden hep korkmusumdur cocuklar falan karisiyorlar haberlerde cikti diye dikkatli olun allah insallah rahat vir dogum yaparsınız sorunsuz bir sekilde
Kaderraras Melikezturk insallah bende memnun kalırım korkularim boşa çıkar inşallah canım cok saol cevap verdigin icin
Aysenurtsr Egitim arastirmalar genel olarak iyi hastanelerdir. Dogum icin veya hamileligimde gitmiyorum ama 2 sene once ameliyatimi ozel hastaneden egitim arastirmaya yonlendirerek olmustum. Kalabalik evet ama sonuc iyi :)