Son zamanlarda bazı iç dökme formlarında sıkıntılı süreçlerim ile ilgili yorumlarda buluyordum. 10gundur geceleri geçmeyen kasık ağrıları ve rahim krampları şikayeti sebebiyle kontrol zamanından önce doktora gittim, bı sorun olup olmadığını kontrol etmek için. Şükür bebekte bı sorun yok, 2tane miyomdan kaynaklı ağrılarım oluyormuş. Bu sayede de bebeğin cinsiyeyini öğrenmiş olduk. Daha önceki kontrollerimde göstermiyordu minik fasulyem. Eşim kendini erkek olacak diye hep hazırlamıştı, şimdi kız olacağını öğrendik. Çok mutluyum kız. Bir köpeğim var erkek. Şimdi bir oğlum bir kızım olacak. 🙃🐶💛🥰