gmzlpsln bebek doğum kanalına girmiş oluyor yani doğum esnasında acil sezaryen ihtimali bir tık azalıyor. Bazen de bebek doğum anında kanala giriyor yani kanala girmemesi de tam olarak bir sorun değil, ama girmesi tabi avantaj. Ben çok normal doğum istiyorum ama bebiş henüz kanalda değil 40. Haftadayım ama denemek istiyorum normali, iyileşme süreci daha kolay vs diye. Yerinizde olsam denerdim normali naçizane🥰