Bebeğimi ilk öğrendiğimde 5 6 gün geri çıkıyordu 20.haftalardan sonra gerilik 2 haftaya çıktı şimdi 31+4 haftalığım bebeğimde gerilik 3 haftaya çıkmış şuan 28 haftalık görünüyor doktor perinatolojiye gönderdi bu durumu yaşayanlar yardımcı olabilir misiniz