Hilalll_s Arkadaşlar bebeğinizin hareketlenmesi için çikolata haricinde birşey var mi yaptığınız, bizde çikolata etki etmiyor da, korkutuyor beni bazen çok hareketsiz oluyor soluğu doktor da alıyorum 😥
deno1 Hilalll_s benimde hep hareketsiz erkek benim başından beri net bir hareket yokkıpır kıpır değil karnımda pek çıkmadı zaten
MerveNur- Hilalll_s uzanıp konuşuyorum karnımı okşuyorum genelde işe yarıyor dün akşam da eşime gel bayadır sessiz uyandır dedim geldi konuştu konuştu bizimki de uyanıp vurdu bence deneyin bir de su içmek de iyi oluyor
Hilalll_s nevarneyokk bide göbek deliğinizin bir anda içine doğru çektiğini hissettiniz mi hiç, ondan dolayı da evhamlandim, bilmiyorum gerçekten doğurana kadar dokuz doguruyoruz biz hanımlar
Hilalll_s nevarneyokk kaçıncı haftadasin bende çoğu insana göre çok geç hissetmiştim zaten ilk hareketini 18. Haftada
Yenibiranneee Bende 27+2 deyim. Üç gündür çok az hareket ediyo sağlık ocağında kalp sesini duyduk ama korkuyorum. Üç gün önce de kireç sökücüte maruz kalmıştım. Acaba bebeğime bişeu olmuşmudur diye korkuyorum
MerveNur- Yenibiranneee 27den sonra bende de hareketleri azaldı kaburgama kadar ulaştı yani rahatsız olup ittirdiğini hissediyorum şimdi 28+6yım çok takmıyorum sonuçta hiç hareket etmiyor değil ama yeri daraldığından bence 😊
Hilalll_s Yenibiranneee Allah korusun ama dikkat etmek lazım, bir iş yapıp 2 dinlenmek gerekiyor aslında ama biz bazen ipin ucunu kaçırıyoruz galiba
Hilalll_s MerveNur- hafifçe karnıma tık tık yaptım, ne var anne dermis gibi cevap verdi rahatladım ama işte korkuyor insan ister istemez, bide idrar yolu enfeksiyonum var inşallah zamanında sağlıkla kucaklarımıza alırız bebislerimizi
deno1 Defne2018 vala çıkıncada ağlarsa yerinde durmazsa şaşırmam zaten ben mahvoldum gebeligim cok ağır gecti piskolojim iyi degil 😅
Hilalll_s Meriiih Denedim de epey uzanmak baya dinlenmek gerekiyormuş sanırım tepki verdi çok şükür, uzun süre oturma pozisyonunu da sevmiyor belli ki 😇
Yenibiranneee Üç gün önceye kadar top oynuyordu içerde üç gündür hafif ve günde bi kere hissediyorum 🤦🏻♀️
Hilalll_s Yenibiranneee evet benimde öyle olduğundan çok endişelendim insan alışınca çok endişeleniyor Allah kötü bir durumla karşılaştırmasin bizi