Anneyimmm Tansiyonum heo dusuktu 9 10lardaydi bugun 7lerde tuzlu ayran ictim iyi gelir mi bide sag kolum agriyo cok:(
SeymaYldrmAkpunar Anneyimmm 9,10 düşük bir tansiyon değildir. 7 de normal. Benim 5,6 tansiyonum her zmaan Gerçi bünyeden bünyeye değişiyor. Tuzlu ayran iyi gelir, geçmiş olsun🙏🏻