Merhaba kızlar 22+4 haftalık hamileyim bugün doktora gittiğimde bebeğin suyunun fazlalaştığını, alttan muayene ettiğinde rahim ağzının biraz kısaldığını söyledi. Gebelik şekeri olabilir haftaya gel şeker yüklemesi yapalım dedi. Aynı durumu yaşayanlar var mı? Gebelik şekeri olanlar erken doğum vs. Baska bir sorun yaşadınız mı? Aklıma takıldı lütfen aynı durumu yaşayanlar yazabilir mi🥺