Çok özür dilerekrwn söylüyorum bugün. İdrar tahlili verirken fazla yoktu idrar az az geliyordu kaba doldurdum sonra tüp gibi bir şey batırıp idrar ona çekiliyor bi baktım ki birqz peçete parçası falan girmiş sıkıntı olur mu ya yeniden mi yapsaydım yaptıktan sonra farkettim hastanenin tv lambası bozuktu telefon ışığıyla baktığım da gördüm iptal falan olur mu tahlilim