Kubraaa_123 Merhaba kızlar 38. Haftadayım bu hafta çatı muayenem var aslında sezeryan doğum olmak istiyorum ama anemi taşıyıcılıgımdan dolayı geç iyileşirim diye korkuyorum anemi taşıyıcısı olup sezeryan yapan var mı ?
dakpinar- Kubraaa_123 ben Talasemi taşıyıcısıyım isteğe bağlı sezaryan olcam doktorum sıkıntı olmaz yani en fazla kan nakli yaparız dedi ki bu herkeste olabilirmiş yani sezeryan anından fazla kan kaybı 🥰 korkmayın inşallah bir şey olmaz 🤲🏻
Mujde0808 Kubraaa_123 anemi tasiyiciligi bende de var ama bu bi sorun degilki direk hastasi olsaydik sorun yaratabilirdi
Kubraaa_123 Kan değerlerim düşük ilaç içiyorum Yükselmiyor bana kan takviyesi yapamayız 7 nin altında olsaydı yapardık dedi benimki 9