Beyza__ hahaha canım benim durumun da senin gibiydi bir akşam eşim işteyken internetten baktım eski zamanlarda kadınlar hamile olduğunu nasıl anlar diye 🤣🤣🤣 karşıma çıkan her şeyi yaptım ve şimdi 29 haftalik hamileyim…
İlk yaptığım yöntem çamaşır suyuna idrar ekledim Köpürünce pozitif anlamına geliyor.. tabi inanamadım sonra hepsini dedim ertesi gün test aldım tek çizgi çıktı sonra ise yaramadı diyip tam atacaktım ki belirgin olmayan bir çizgi daha vardı.. ikinciyi yaptım sonuç aynıydı tabi anın heyecanı var tabi bir kaç gün sonra yaptım ikinci net gördüm.. ilk test testimi eşime gösterim inanmadı doktora götürdü beni kese yok dedi doktor hayal kırıklığına uğradım kan aldılar iki gün sonra aradılar 6 hatalik hamilesiniz kan sonuçlarım da öyle çıktı ben erken den test yaptım adet dönemime daha 1 hafta vardı.. ama biz eşimle istiyorduk bilincliydik yani ins sende hayatına kavuşursun