Selam kızlar. Üç gündür regl sancısı gibi kasık ağrısı yaşıyorum belime ve bacaklarıma vuruyo ağrısı neredeyse hiç geçmiyo diyebilirim arada bir ağrı çekiliyo gibi oluyo iki üç dk sonra tekrar başlıyo. İki gecedir doğru düzgün uyuyamadım uyusam da sancıyla geri uyanıyorum. Başta ishal veya gaz sancısı sandım ama öyle şiddetli bi ishalim veya şişkinliğim de yok. 29. Haftaya girdim çevremdeki herkes normal artık başlar sancılar diyo. Yaşayan var mı normal mi böyle uzun süreli sancılar veya ne iyi gelir bilen varsa yardımcı olabilir mi 😓😓