Ayseecrin valla canım ılk gebelıgımde sezeryan oldum bundada olucsm mecbur hıc korkma cunku evladını kucagına aldıgın an bsska hıcbıssy dusunemıuosun aklında evladın olsun onun kokusununduyucaksın goruceksın😊😊 bak benım canım cok tatlıdır ama ıkıncı kez hamıle kalıyosam hıc korkulucak bısey olmadıgından emın ol Rabbım saglıklı bı sekılde kucagına aldırsın ınsallah 😊😊🤲