ElifAtcTuran 5 ay bekletti bizi paşa am sonunda bir oğlumuz olucagını öğrendik bugun🙏🏻💙 yüzde 1 yanılma payı var dedi doktor ama başına böyle bşy gelen varmı yanı son dk değişmez dimi🙈☺️
Calasun ElifAtcTuran biz 13 de ögrendik hatta iki test yapılırken gördüm ben😂 15+4 deyiz degişmedi farklı doktora girtik her ügtimale karşı 😁paşam net gösteriyo 😛😍
Muhammedamine ElifAtcTuran bende 13. Haftamda kız demişlerdi bugün 17 haftalık gittim erkek miş 🤷♀️ olsun sağlıklı hayırlı olsunlar farketmez 🙋🏻♀️
Calasun ElifAtcTuran amin inşallah🙏🏻Tüm anneler için en büyük duam benimde bu hayırlı evlat olsun sağlıkla kucanıza alıp büyütmeyi nasip etsin allahım inşallah🙏🏻🐣
busrasahinn ElifAtcTuran benimde doktorum yüzde 1 pay bırakırım ama yanilmadim hiç bu zamana kadar dedi 15+2 de 😊
Papatyali “Göstermiyorsa kızdır” tezini çürütmüş oldunuz. Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️