minigiminannesi03 Klomen ve catlatma iğnesiyle hamile kalan var mı arkadaşlar aranızda nasil bir belirtileriniz vardı
Didikom minigiminannesi03 merhaba ben klomen ve çatlatma iğnesi ile o ay hamile kalmıştım ama kürtaj oldum maalesef 😒 bu ay da yine klomen kullandım bugünde çatlatma iğnesini vurulucam. Sen yeni mi kullanacaksın
Minikkuzular minigiminannesi03 ben ilk gebeligimxe klomen ve çatlama iğnesiyle gebe kaldım 14 gün sonra adet olmazsan Allahın izni ile genesindir ben ihtimal vermemiştim midem bulanıyordu nasıl dönüyordu eşim test yao diyordu 14 gün geçti ama ben yapmadım adetim 3 gün geçtikten sonra yaptım
minigiminannesi03 Didikom evet yeni kullancam daha demin çıktım doktordan klomenle catlatma iğnesi verdi
minigiminannesi03 minigiminannesi03 günde 2 kere sabah akşam. Kullan hapi dedi gelirken yanında igneyi getir dedi
Didikom minigiminannesi03 bende adetin 5. Günü günde 2 kere 5 gün klomen kullandım bugün ilacın 9. Günü yumurtam 20mm olmuş çatlatma iğnesini olucam sonra gün aşırı ilişki dedi bakalım hayırlısı
Minikkuzular minigiminannesi03 canım ben o bebeğimi 9 aylık ölü doğum yaptım sonra kızıma kendiligimden gebe kaldım şimdi yine gebeyim bunda da kendiligimden kaldım çok şükür
minigiminannesi03 Minikkuzular 4 buçuk sene boyunc hiç gebe kalmadım kendiligimden gebe kaldım 1 buçuk aylık dusuk yaptim 4 aydır kalamıyorum doktorumda biliyordu tedaviyi önerdi yapalım istersen diyerek