BirPatiSever Multivitamin içeriği dışında ekstra d vitamini alıyor musunuz. Gerekli mi. Benim doktorum pek ilgilenmiyor da, multivitamin verdi geçti. Duosvit kullanıyordum. Şimdi elenetal 2 ye başladım. İçeriği yeterli mi acaba. D3 karşısında 5 ug yazıyor.
Nilh20 BirPatiSever bende duosvit kullanıyordum4aydan başladım son iki haftadır kullanmıyorum valla bıktım onun mide bulantısı yapmasından. Az önce doktoruma sordum bende devit damla iç bir bardak suya 10damla dedi. Doğuma bı buçuk iki ay kaldı. Degerlerimi toplamaya çalışıyorum. Bence sizde için türk kadinlarinda zaten klasik d vit B12 eksikliği demir eksikligi var 🤷
lunam BirPatiSever Ben de elenatal 2 kullanıyorum ama D vitaminim düşük olduğu için ayrıca D vitamini de kullanıyorum. Hatta demir ve B vitamini de kullanıyorum. Ama doktorum kan tahlillerinden sonra yazdı ekstra olan vitaminleri.
BirPatiSever minibiri gebeliğin başında bi ölçüldü, alt sınıra yakındı. Ama sınırın altında değildi. 25. haftadayım
minibiri BirPatiSever alt sınıra yakınsa birde kış mevsimindeyiz devit 3 ampul var ayda bir tane ondan alabilirsiniz. tabi ki doktor veya eczacınıza danışarak
Gzmysf1608 Bana 5.nci haftadan beri kullandırıyor d vitamini Demir hapı Demir’in emilimini arttırıyor diye Doğuma kadar kullanıcalak Demir’e gereksinim çok oluyor demişti doktoru değiştirmiştim diğeri de öyle dedi 37 haftadayız hala devam ediyorum
begonvilko Benim doktorum da en basından beri ayrı bir d vitamini vermişti. Natur D3 sprey ismi. Kontrole gittiğinde sor istersen canım.